Ouderenzorgorganisatie tanteLouise heeft anderhalf jaar geleden een nieuw uiterlijk aangemeten gekregen. BOVI salespromotion ontwikkelt de promotieartikelen en relatiegeschenken voor tanteLouise – uiteraard voorzien van de nieuwe herkenbare rode stijl. Lees hier meer over de samenwerking tussen tanteLouise en BOVI salespromotion. 

tanteLouise is een ouderenzorgorganisatie in de omgeving van Bergen op Zoom. Het werkgebied strekt zich uit van Nieuw-Vossemeer tot Putte. tanteLouise levert zorg vanuit één van de 18 locaties in West-Brabant, en daarnaast kan men bij de zorgorganisatie terecht voor gespecialiseerde thuiszorg en Geriatrische Revalidatie Zorg (GRZ). Bij tanteLouise werken zo’n 2.200 medewerkers en vrijwilligers die zich dagelijks inzetten voor de gezondheid en het welzijn van cliënten.
 

Herkenbare rode huisstijl

Martine Roozen is medewerker PR & communicatie bij tanteLouise. Zij vertelt: “In een grote organisatie als de onze is veel vraag naar relatiegeschenken en giveaways. Van flesjes mineraalwater en reinigingsgels voor beurzen tot koffiemokken en balpennen: wij laten allerlei promotieartikelen door BOVI salespromotion ontwikkelen.” Bijna al deze artikelen zijn voorzien van een rode kleur. tanteLouise stond jarenlang bekend als tanteLouise-Vivensis, maar sinds juli 2016 gaat de ouderenzorgorganisatie door het leven als tanteLouise. Het groene logo is vervangen door een rode huisstijl met een warme en krachtige look & feel.
 

Welkomstpakket voor nieuwe medewerkers 

Martine: “Nieuwe medewerkers krijgen bij tanteLouise een welkomstpakket dat in de loop der tijd wordt aangevuld. Dit welkomstpakket bestaat uit rode artikelen van BOVI salespromotion, zoals schrijfwaar, een pleisterdoosje, een keycord en een waterflesje. Het personele handboek wordt bovendien uitgedeeld op een rode USB-stick. Deze stick heeft de vorm van een sleutel en staat voor ‘de sleutel tot succes’.”
 

Duizend gegrafeerde fotolijstjes 

Relatiegeschenken worden niet alleen uitgedeeld aan medewerkers en vrijwilligers, zo vertelt Martine. “Op de Dag van de Mantelzorg hebben wij duizend fotolijstjes door BOVI salespromotion laten ontwikkelen. Deze lijstjes werden uitgedeeld aan de mantelzorgers van onze cliënten. De mantelzorgers werden door een professionele fotograaf met hun partner of familielid op de foto gezet. Deze foto kregen zij overhandigd in een stijlvol fotolijstje met een ingegraveerd logo van tanteLouise. Heel chic!” 
 

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Martine is zeer tevreden over de samenwerking met BOVI salespromotion. “BOVI salespromotion bestaat uit een topteam: Frank en zijn collega’s zijn harde werkers en zijn zeer betrokken. Als ik een opdracht bij BOVI salespromotion uitzet, dan weet ik dat het opgevolgd en geregeld wordt – of ik het nu bij Frank, Dominique of andere collega opvraag. Bovendien krijg je waar voor je geld: de prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed en je krijgt nooit rotzooi geleverd.” Martine eindigt het gesprek met het uitspreken van haar waardering: “Als ik BOVI salespromotion een rapportcijfer zou geven, dan geef ik een welverdiende 9! BOVI staat voor service, jarenlange ervaring en betrouwbaarheid!”

Geschreven op