Het is elk jaar belangrijk om uw klanten te waarderen, maar dit jaar nóg meer dan anders. Uw bestaande klanten hebben u het afgelopen jaar blijvend gesteund en hebben keer op keer voor uw bedrijf gekozen. Dat verdient een passende attentie of passend geschenk van BOVI salespromotion! Lees meer in dit blogbericht.

Het is een bijzonder jaar waarin veel van ons allen wordt gevraagd. Ondernemingen zijn dit jaar volop bezig met het verkrijgen van nieuwe klanten, zodat ze de coronacrisis het hoofd kunnen bieden. Het is belangrijk om nieuwe klanten te werven, maar het is minstens zo belangrijk om bestaande klanten te behouden én te waarderen. Zij zijn immers al klant en zijn loyaal, want ze kiezen keer op keer weer voor uw bedrijf. 
 

Bestaande klanten waarderen

Het is een feit: als organisatie heeft u loyale klanten nodig. Ook in een jaar met onverwachtste ontwikkelingen die uw organisatie op scherp kunnen zetten. Dit is zo’n jaar waarin alles anders gaat dan verwacht en u de steun van uw klanten nóg meer nodig heeft dan normaal. Laat daarom uw klanten zien dat u ze waardeert, want alleen samen met uw bestaande klanten kunt u deze crisis aan.
 

Zet uw klanten in het zonnetje

Wees blij met uw bestaande klanten (en toeleveranciers) en houd de contacten warm – ook in deze tijden waarin jullie elkaar minder vaak zien, maar toch op elkaar moeten leunen. Spreek waardering uit en zet hen in het zonnetje, bijvoorbeeld door een passende attentie te ontwikkelen. Denk aan een Rituals-verzorgingspakket, heerlijke fleecedeken of een borrelplank met kaas, flesje port en ander lekkers. Dit kunt u bijvoorbeeld geven tijdens Kerstmis, maar u kunt het ook op ieder ander moment laten ontwikkelen en geven.
 

Bestel een geschenk of attentie bij BOVI salespromotion

Ontwikkel een passend geschenk met BOVI salespromotion: in ons uitgebreide assortiment vindt u altijd iets wat bij uw klanten past. Ook als u iets persoonlijks wilt geven, bent u bij BOVI aan het juiste adres. Wij maken relatiegeschenken op maat, waardoor uw klant gelijk ziet dat het geschenk van u is. Ideaal! En wilt u het geschenk liever gelijk aan de klant bezorgen? Ook dat is geen probleem! Indien gewenst kunnen de artikelen ook verzonden worden naar huisadressen. Neem contact op met de adviseurs van BOVI salespromotion en zij laten u graag zien wat de mogelijkheden zijn. 

Geschreven op