GGD Reisvaccinaties

Een tevreden klant is de beste ambassadeur, zo blijkt uit de ervaring van GGD Reisvaccinaties. Al vele jaren is de organisatie klant van BOVI salespromotion, tot volle tevredenheid van beide partijen. Lees hier hoe die ervaring is opgedaan.

GGD Reisvaccinaties is een initiatief van 22 GGD’en in Nederland. De bescherming van de gezondheid van alle Nederlanders die gaan reizen is hun missie. Van standaard inentingen tot bijzondere medische problematiek: GGD Reisvaccinaties kan elke reiziger van kwalitatief hoogstaand advies dienen. Met de relatiegeschenken van BOVI salespromotion brengt de organisatie zichzelf bij zowel reizigers als medewerkers op een leuke manier onder de aandacht. Brandmanager en hoofdredacteur Anja Buntsma vertelt hoe en waarom de samenwerking zo goed werkt.

Van balie tot beurs

De vakantiebeurs in de Jaarbeurs in Utrecht is één van de belangrijkste evenementen voor GGD Reisvaccinaties. Met behulp van BOVI salespromotion kan de organisatie haar naam onder een hoop reizigers kenbaar maken. “Zonnebrillen, pennen, regencapes, strandtassen, lippenbalsem met zonprotectie, stressballen in de vorm van een wereldbol, maar ook poloshirts en bijpassende sjaaltjes voor personeel op beurzen.” Het is zomaar een greep uit het assortiment dat Anja Buntsma als voorbeeld geeft. “We kijken altijd wat handig en bruikbaar is voor de mensen die op reis gaan. Dat kunnen we op beurzen verspreiden maar ook gewoon op de balies van onze vestigingen zetten. Maar ook kerstgeschenken voor onze hardwerkende medewerkers zoals een tapasplank, bestellen wij bij BOVI. En eigenlijk hoef ik alleen maar te faciliteren aangezien BOVI ook de distributie kan doen.”

Een goed begin

Buntsma kwam eigenlijk per toeval in aanraking met de geschenkenontwikkelaar. “Wij hadden een aantal jaar terug iets nodig wat we weg konden geven. Een collega deed al zaken met Frank en wees ons op zijn diensten. We brachten een bezoekje, bestelden daar wat en dat werd snel en juist geleverd. Daarna zijn we naar meer gaan kijken. De snelheid en juistheid van de leveringen was en is nog steeds een sterk punt. Daarnaast is het ook een prettig bedrijf om mee samen te werken: je wordt met alle egards ontvangen en er wordt ruimte en tijd gemaakt om je wensen te bespreken. Maar boven alles wordt er ook meegedacht. Het voelt gewoon fijn.”

Uitermate tevreden

Naast de verantwoordelijkheid voor alle teksten op de website, webshop, app, social media en projectleiding, investeert Buntsma ook in business-to-business contacten. Dat doet ze door regulier overleg met de GGD-managers en haar relaties van onder meer het ministerie van Buitenlandse Zaken, de Douane, LUMC, TNO, RIVM, GetawayTravel, de Jaarbeurs en natuurlijk de web-, app- en webshopbouwers. Meteen een mooi moment om BOVI aan te prijzen? “Ik zou ze zonder meer aanbevelen”, vertelt ze enthousiast. “Dat heb ik recentelijk ook gedaan, toen een afdeling voor hun meningokokkencampagne op korte termijn veel poloshirts nodig had. Maar andersom gebeurt het ook: een relatie had een notitieboekje in een heel leuk kleurtje met passende opdruk. Bij navraag bleek dat ze dat ook bij BOVI had besteld, waarna ik er ook een aantal heb besteld. Heel handig bij alle workshops die we geven”

Keuze te over

Bovenstaande argumenten zijn voor Buntsma redenen om nog steeds terug te komen naar Oudenbosch. “Natuurlijk kun je via internet misschien voor een lagere prijs iets krijgen. Maar daar wordt niet meegekeken naar een alternatief zoals Frank doet. En dat is heel waardevol. Ook het feit dat ze een breed assortiment hebben, met voor ieder wat wils en in iedere prijsklasse. Daarbij is de prijs-kwaliteitverhouding goed. De iets voordeligere shirts die wij besteld hadden, zijn ook na een paar keer wassen nog steeds mooi en in vorm. Ik waardeer de samenwerking tussen GGD Reisvaccinaties en BOVI salespromotion dan ook met een negen!”

GGD Reisvaccinaties

Facts

  • Snelheid en juistheid van leveringen
  • Er wordt meegedacht
  • Ruim assortiment voor ieder wat wils
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding